30 de novembre del 2012

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE L'IAN BERMÚDEZ



Ser h(u)ome*ºº(à)

El passat divendres, 23 de desembre, l'Ian Bermúdez va presentar en la Sala d'Actes de la Biblioteca el seu primer llibre de poemes publicat.   El va acompanyar la música de la flauta travessera del Dani Argila. 


 En "Moments poètics d'un trans" es van anar desgranant els poemes nascuts de la lluita individual, de l'enfrontament amb un mateix i a la por a l'estigmatització social. 
 
La por... la por a la diferència,
La por que immobilitza la dissidència
Que flueix  per les fronteres d’un palau
Caducat i podrit
Que tan sols uns quants han construït
Dins d’uns paràmetres exclusius
I pautats



Poemes nascuts de molt endins, del cor, i de vegades de l’estomac.  Rebel·lió, lluita, acceptació i calma.  I enraonaments que per la seva senzillesa ens remouen l’ànima:




No pots amotllar el meu cor
a una talla que m’apreta
Jo sóc jo
Jo sóc jo



De què serveixen les classificacions
Si jo, tan sols t’estimo